Zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej "XXXII Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2023 r."

Mielnik, dn. 22.06.2023 r.



GOKSiR/ZO-1/2023



Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku ogłasza zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXII Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2023 r.”



I. Zamawiający

 

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku
Ul. Zaszkolna 1
17-307 Mielnik
NIP: 544-14-13-515

 

II. Przedmiot oferty
  1. Scena
    1. wymiary sceny: 12 x 10 m, (wytłumienie pod dachem)
    2. Cała konstrukcja, podesty i kratownice, musi być uziemiona.
    3. boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne (czarny półprzezroczysty materiał - specjalistyczny materiał sceniczny), szczególnie podczas niesprzyjającej i problematycznej pogody – woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Materiał musi być tak gęsty, aby chronić ogrzane powietrze przed oziębieniem się.
    4. schody na scenę muszą znajdować się z dwóch stron lewa/prawa, wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów
    5. realizatorka foh, mon
    6. risery szt.2

      Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa
  2. Reżyserka (konsola frontowa) musi być centralnie w osi sceny, osłonięta z trzech stron, kolor czarny. Mikser w konsolecie frontowej tylko cyfrowy.
  3. Nagłośnienie według: rider techniczny zespołów: Zał. Nr. 2 Orkiestra Św. Mikołaja, Nr. 3 ZPiT Kurpie Zielone, Zał. Nr. 4 Hoverla Zał. Nr. 5 Prymaki, Zał. Nr 6 Zespoły z gminy Mielnik Zał. Nr 7 Program. System nagłośnieniowy o trójdrożnym podziale pasma, uznanego producenta: np. MeyerSound, D&B, Martin Audio, L'acuostic. Kolumny szerokopasmowe oparte na dwóch głośnikach min 10”( min 8 elementów na stronę ), kolumny subbasowe oparte na głośnikach min 2x 18” ( min 6 elementów na stronę). System powinien być napędzany dedykowanymi wzmacniaczami. Nagłośnienie musi być zgodne z riderami występujących artystów. Konsoleta FOH zgodna z riderami występujących artystów. Zawieszenia jak i rama powinny posiadać atest.
  4. Oświetlenie: 12 x ROBE800 led wash/K10/K20, 12 x ROBEPointe, 8 x PC1000 4 x blinder, konsoleta oświetleniowa GRANDMA2 lub AVOTOUCH, 2 x dymiarka + wiatraki.
  5. Barierki ochronne typu ciężkiego 80 mb – przód estrady i korytarz techniczny o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków (reżyserka), transport, rozstawienie
  6. Ekran Led P3 o wymiarach 3,5x2 (nieakceptowane są rozwiązania oszukańcze virtual ) postawiony obok estrady ma oddzielnej stabilnej konstrukcji z możliwością emisji prezentacji multimedialnych i koncertów ze sceny.
  7. 2 x kamera HD
  8. Obsługa wystarczający dla posiadanego systemu. Firma zapewniająca nagłośnienie zespołów bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki zespołów oraz wykonawców podczas prób i koncertu.
  9. Namioty 6x3 ( 7 szt.) z możliwością podziału + oświetlenie + prąd z montażem i demontażem, lustra
  10. Stół dla dj
  11. Obsługa techniczna
  12. Kompleksowa realizacja zespołów występujących w trakcie trwania prób oraz koncertów przez realizatora frontowego, monitorowego, techników scenicznych oraz realizatora i techników oświetlenia.
  13. Wykonawca zapewnia transport, montaż i demontaż sprzętu wymienionego w powyższych punktach.


    Uwaga: Zamawiający dostarcza agregat z paliwem na swój koszt.


III. Termin i miejsce realizacji zadania:

12 sierpnia 2023 r. godziny koncertów 16:00 – 1.00. Gotowość sceny od godz. 11.00.  Amfiteatr Topolina w Mielniku.


IV. Oferta powinna zawierać:

  1. Wypełniony druk oferty – załącznik nr 1
  2. Kosztorys z wyszczególnieniem cen poszczególnych składowych zapytania.
  3. Wykonawca wykaże, że spełnia wymagane warunki techniczne oraz sprzętowe.
  4. Udokumentowane doświadczenie Wykonawcy , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej kilka usług, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu min. imprezy masowej artystyczno-rozrywkowej ( kompleksowa obsługa sceniczna) dla ponad 3000 widzów.
  5. Zgodny ze stanem faktycznym wyciąg z KRS/ewidencji działalności gospodarczej
  6. Pisemne referencje wystawione przez co najmniej trzech Organizatorów innych imprez plenerowych, masowych o charakterze zbliżonym do „XXXII Muzycznych Dialogów nad Bugiem”
  7. Atesty bezpieczeństwa sprzętu (kopie)
  8. Kopie uprawnień obsługi agregatu.
  9. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie Oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej.

V. Czas i miejsce złożenia oferty:

  1. Ofertę należy złożyć osobiście lub wysłać na adres podany poniżej w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami z dopiskiem: Oferta na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXII Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2023 r.”
    Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku
    Ul. Zaszkolna 1
    17-307 Mielnik
    Oferta na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXII Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2022 r.”
  2. Termin składania ofert upływa 28 czerwca 2023 r. o godz. 13.00. Oferty które napłyną po tym terminie (w tym również te nadesłane drogą pocztową), zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
  3. Oceny dokona Komisja ds. wyboru oferty powołana przez Dyrektora GOKSiR w terminie 7 dni od zakończenia naboru ofert.

VI. Sposób oceny ofert:

  1. Najkorzystniejsza oferta złożona wraz z załącznikami, zostanie wyłoniona poprzez porównanie złożonych ofert, kryterium: cena brutto za całość usługi oraz kompletność wymaganej dokumentacji.
  2. Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
  3. Z wyłonionym Zleceniobiorcą zostanie podpisana umowa w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników
  4. W przypadku wątpliwości co do złożonych ofert. Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych rozmów/negocjacji w celu wyjaśnienia zapisów w formularzu ofertowym.
  5. Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferenta bez podania przyczyny.
  6. W przypadku nadesłanie niekompletnej oferty zastrzegamy sobie prawo jej odrzucenia bez poinformowania oferenta.

VII. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Rider techniczny zespołu Orkiestra Św. Mikołaja
  3. Rider techniczny zespołu ZPiT Kurpie Zielone
  4. Rider techniczny zespołu Hoverla
  5. Rider techniczny zespołu Prymaki
  6. Rider techniczny zespołów z gminy Mielnik
  7. Program

Udostępniający: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku

Wytwarzający/odpowiadający: Dyrektor - Michał Baranowski

Data wytworzenia: 2023-06-22

Wprowadzający: Agnieszka Radź

Data modyfikacji: 2023-07-04

Opublikował: Agnieszka Radź

Data publikacji: 2023-06-22