Zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXI Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2022 r.”

Mielnik, dn. 05.07.2022 r.


GOKSiR/ZO-1/2022


Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku ogłasza zapytanie ofertowe na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXI Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2022 r.”


I.  Zamawiający

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku
Ul. Zaszkolna 1
17-307 Mielnik
NIP: 544-14-13-515

II. Przedmiot oferty

1.    Scena

a.    wymiary sceny: 12 x 10 m, (wytłumienie pod dachem)
b.    Cała konstrukcja, podesty i kratownice, musi być uziemiona.
c.    boczne okotarowanie oraz tylny horyzont muszą być szczelne ( czarny półprzezroczysty materiał- specjalistyczny materiał sceniczny), szczególnie podczas niesprzyjającej
i problematycznej pogody – woda nie może się dostawać na scenę bokami oraz tyłem sceny. Materiał musi być tak gęsty, aby chronić ogrzane powietrze przed oziębieniem się.
d.    schody na scenę muszą znajdować się z dwóch stron lewa/prawa , wejście na scenę musi być zabezpieczone poręczami z obu stron schodów
e.    realizatorka foh, mon
f.    risery szt.2

Scena musi posiadać aktualne atesty bezpieczeństwa

2.    Reżyserka ( konsola frontowa) musi być centralnie w osi sceny, osłonięta z trzech stron, kolor czarny. Mikser w konsolecie frontowej tylko cyfrowy.
3.     Nagłośnienie według: rider techniczny zespołów: Zał. Nr. 2 Negev, Nr. 3 Inez Cygański Tabor oraz zespoły śpiewacze z gminy Mielnik, Zał. Nr. 4  Szeptucha Zał. Nr. 5 Haydamaky, Zał. Nr 6 Program. System nagłośnieniowy o trójdrożnym podziale pasma, uznanego producenta : np. MeyerSound, D&B, Martin Audio, L'acuostic. Kolumny szerokopasmowe oparte na dwóch głośnikach min 10”( min 8 elementów na stronę ), kolumny subbasowe oparte na głośnikach min 2x 18” ( min 6 elementów na stronę). System powinien być napędzany dedykowanymi wzmacniaczami . Nagłośnienie musi być zgodne z riderami występujących artystów. Konsoleta FOH zgodna z riderami występujących artystów.  Zawieszenia jak i rama powinny posiadać atest.
4.    Oświetlenie: 12 x ROBE800 led wash/K10/K20, 12 x ROBEPointe, 8 x PC1000 4 x blinder, konsoleta oświetleniowa GRANDMA2 lub AVOTOUCH, 2 x dymiarka + wiatraki.
5.    Barierki ochronne typu ciężkiego 80 mb – przód estrady i korytarz techniczny
o szerokości 1m z estrady do namiotu akustyków (reżyserka) ,transport, rozstawienie
6.    Ekran Led P3 o wymiarach 3,5x2 (nieakceptowane są rozwiązania oszukańcze virtual ) postawiony obok estrady ma oddzielnej stabilnej konstrukcji z możliwością emisji prezentacji multimedialnych i koncertów ze sceny.
7.    2 x kamera HD
8.    Obsługa wystarczający dla posiadanego systemu. Firma zapewniająca nagłośnienie zespołów bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność za bezpieczeństwo wykonawców, realizatorów i techniki zespołów oraz wykonawców podczas prób i koncertu
9.    Namioty 6x3 ( 5 szt.) z możliwością podziału + oświetlenie + prąd z montażem
i demontażem, lustra
10.    Stół dla dj
11.    Obsługa techniczna
12.    Kompleksowa realizacja zespołów występujących w trakcie trwania prób oraz koncertów przez realizatora frontowego, monitorowego, techników scenicznych oraz realizatora
i techników oświetlenia.
13.    Wykonawca zapewnia transport, montaż i demontaż sprzętu wymienionego
w powyższych punktach.

Uwaga: Zamawiający dostarcza agregat z paliwem na swój koszt.

III. Termin i miejsce realizacji zadania:

6 sierpnia 2022 r. godziny koncertów 16:30 – 1.00. Gotowość sceny od godz. 11.00.
Amfiteatr Topolina w Mielniku.

IV.  Oferta powinna zawierać:

1.    Wypełniony druk oferty – załącznik nr 1
2.    Kosztorys z wyszczególnieniem cen poszczególnych składowych zapytania.
3.    Wykonawca wykaże, że spełnia wymagane warunki techniczne oraz sprzętowe.
4.    Udokumentowane doświadczenie Wykonawcy , że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert wykonał należycie co najmniej kilka usług, polegających na zorganizowaniu i przeprowadzeniu min. imprezy masowej artystyczno-rozrywkowej
( kompleksowa obsługa sceniczna) dla ponad 3000 widzów.
5.    Zgodny ze stanem faktycznym wyciąg z KRS/ewidencji działalności gospodarczej
6.    Pisemne referencje  wystawione przez co najmniej pięciu Organizatorów innych imprez plenerowych, masowych o charakterze zbliżonym do „XXXI Muzycznych Dialogów nad Bugiem”
7.    Atesty bezpieczeństwa sprzętu (kopie)
8.    Kopie uprawnień obsługi agregatu.
9.    Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie Oferenta od odpowiedzialności cywilnej w zakresie działalności gospodarczej .


V. Czas i miejsce złożenia oferty:

1.    Ofertę należy złożyć osobiście lub wysłać na adres podany poniżej w zamkniętej kopercie wraz z załącznikami z dopiskiem: Oferta na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXI Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2022 r.”

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku
Ul. Zaszkolna 1
17-307 Mielnik
Oferta na kompleksową obsługę sceniczną podczas imprezy plenerowej „XXXI Muzyczne Dialogi nad Bugiem 2022 r.”
2.    Termin składania ofert upływa 13 lipca 2022 r. o godz. 13.00. Oferty które napłyną po tym terminie (w tym również te nadesłane drogą pocztową), zostaną zwrócone oferentom bez otwierania.
3.    Oceny dokona Komisja ds. wyboru oferty powołana przez Dyrektora GOKSiR w terminie 7 dni od zakończenia naboru ofert.

VI. Sposób oceny ofert:

1.    Najkorzystniejsza oferta złożona wraz z załącznikami, zostanie wyłoniona poprzez porównanie złożonych ofert, kryterium: cena brutto za całość usługi oraz kompletność wymaganej dokumentacji.
2.    Od decyzji nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
3.    Z wyłonionym Zleceniobiorcą zostanie podpisana umowa w ciągu 7 dni od ogłoszenia wyników
4.    W przypadku wątpliwości co do złożonych ofert. Organizator zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia dodatkowych rozmów/negocjacji w celu wyjaśnienia zapisów
w formularzu ofertowym.
5.    Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru oferenta bez podania przyczyny.
6.    W przypadku nadesłanie niekompletnej oferty zastrzegamy sobie prawo jej odrzucenia bez poinformowania oferenta.

VII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy
2. Rider techniczny zespołu Negev
3. Rider techniczny zespołu Inez Cygańskie Czary oraz zespoły śpiewacze z gminy Mielnik
4. Rider techniczny zespołu Szeptucha
5. Rider techniczny zespołu Haydamaky
6. Program



Udostępniający: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Mielniku

Wytwarzający/odpowiadający: Agnieszka Radź

Data wytworzenia: 2022-07-05

Wprowadzający: Agnieszka Radź

Data modyfikacji: 2022-07-19

Opublikował: Agnieszka Radź

Data publikacji: 2022-07-05